O NÁS
KONTAKT, SBĚRNÁ MÍSTA
LABORATORNÍ SLUŽBY
PŘEDÁNÍ VZORKŮ, TERMÍNY
ÚPRAVY VZORKŮ
ANALÝZY ZÁKLADNÍCH PARAMETRŮ
SKUPINOVÉ ANALÝZY
PITNÁ VODA
AKVARIJNÍ VODA
PŘEDÁVACÍ PROTOKOL (PDF)
ZAŠLETE NÁM SVŮJ DOTAZ!
DOTAZNÍK SPOKOJENOSTI
KARIÉRA
ALZ - Analytické laboratoře Zbraslav s.r.o., tel. 257 921 914, 257 923 814

Vážení zákazníci,

společnost ALZ, Analytické laboratoře Zbraslav s.r.o.,
již nepřijímá a nezpracovává nové zakázky.

V provozu nadále zůstává pouze sběrné místo v Mníšku pod Brdy, Vaši zakázku nově zpracuje akreditovaná laboratoř, která byla naším partnerem. V případě dotazů volejte prosím tel. č. 607 251 072. Děkujeme za Váš zájem.

Dotazník spokojenosti

Vážení zákazníci,

v rámci zkvalitňování našich služeb a zvyšování Vaší spokojenosti si Vás dovolujeme požádat o vyjádření Vašich názorů a podnětů v následujícím dotazníku, jehož cílem je zlepšování vztahů mezi společností ALZ a Vámi, našimi zákazníky. Dotazník je vypracován jako součást manažerských aktivit v rámci akreditovaného systému managementu kvality podle ČSN ISO/IEC 17025:2005. Za přiložený komentář k hodnocení děkujeme.

1. Z jakého zdroje jste se dozvěděl o naší laboratoři?
doporučení známého    internet    propagační materiál    jiný zdroj    nepamatuji se

2. Jak hodnotíte míru prezentace naší laboratoře? (web, propagační materiály)
nadstandardní    výborná    vyhovující    nedostatečná

3. Jaký dojem na Vás udělal první kontakt s naší laboratoří?
velmi dobrý    dobrý    špatný

4. Jak hodnotíte osobní a profesionální přístup našich zaměstnanců k Vám, jako k zákazníkovi?
velmi spokojen/a    spokojen/a    spokojen/a s výhradami    nespokojen/a

5. Jaká byla orientační hodnota vaší zakázky?
do 500 Kč    do 1000 Kč    do 5000 Kč    do 10 000 Kč    nad 10 000 Kč

6. Pokolikáté nebo s jakou pravidelností dáváte vzorek k rozboru?
poprvé    pravidelně    nepravidelně

7. Jak hodnotíte řešení požadavků / problémů vzniklých během zpracování zakázky?
velmi spokojen/a    spokojen/a    spokojen/a s výhradami    nespokojen/a

8. Jak hodnotíte rychlost vyřízení zakázky (od předání vzorků do laboratoře po předání protokolu zákazníkovi)?
velmi spokojen/a    spokojen/a    spokojen/a s výhradami    nespokojen/a

9. Jak hodnotíte poměr cena / kvalita služeb?
velmi spokojen/a    spokojen/a    spokojen/a s výhradami    nespokojen/a

10. Máte zájem i o jiné služby, které laboratoř zatím nenabízí?
ano    ne

11. Je výsledný protokol o zkoušce srozumitelný a jasný?
ano    ne

12. Vyhovuje Vám forma a způsob předání protokolů?
ano    ne

13. Požadujete odborná stanoviska k výsledkům a doporučení, jak používat výsledků?
ano    ne

14. Zamýšlíte využívat služeb naší laboratoře i nadále?
ano    ne

Pokud odpovíte NE, napište nám, prosím, důvod:

15. Doporučil jste již naše služby příteli nebo kolegovi?
ano    ne

16. Jaké hlavní výhody podle Vás naše laboratoř nabízí?


17. Čím bychom mohli významně zlepšit Vaši celkovou spokojenost?


Přejete-li si, můžete nám sdělit své jméno:


Děkujeme za vyplnění. Dotazník je dobrovolnou aktivitou zákazníka, který nám chce předat své názory. Všechny Vaše připomínky budou přezkoumány a poslouží ke zlepšení naší práce.

Po úspěšném odeslání budete vráceni na stranu Předání vzorků.










© 2013 www.rozbory.cz